29 marca 2011

HEJ ;)

      Hej! Co u Was słychać? Postanowiłam założyć bloga, gdzie będę pisać o wielu rzeczach tj. ubrania, moda, uroda, kosmetyki, filmy, muzyka itp. 
Będę dzieliła się z Wami poradami oraz pomysłami. Będę również pisała o sobie, mam nadzieję, że zainteresuje Was ten blog. Nazwa bloga trochę przypadkowa, a trochę wyszukana (idilicamente), po hiszpańsku - idyllicznie, beztrosko, trochę jest w tym sarkazmu, ponieważ nasze życie nie jest takie do końca beztroskie, ale robimy wszystko, żeby na takie wyglądało. ;) 
Na koniec dodaję fotkę, przed chwilą zrobioną ;d wiem, że nie jestem fotogenna ;p (jakie zęby ;d)ale daję żebyście wiedzieli jak wyglądam.



      Więc to ja, Gośka ;) Mam 16 lat, kocham muzykę i interesuję się modą i fotografią. Zachęcam do czytania bloga, bo mam nadzieję, że będzie ciekawy. Może później dodam notkę, a narazie lecę bo zaraz będzie ,,Nie igraj z aniołem''. A może Wy też lubicie ten serial?

3 komentarze:

  1. nie "fotogenna" tylko "fotogeniczna" .
    przepraszam, ale rozbawiło mnie to słowo i nie mogłam się powstrzymać przed skomentowaniem tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. @up: ja to samo D: fotogenna to może być padaczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo ładna ! :) świetny blog podobny do honey :p

    OdpowiedzUsuń