6 kwietnia 2011

;-)

   Hej;-) Co u Was? Ja właśnie lekcje robię, jutro mam kartkówke z anglika i geo :(.  Ale ciesze się bo jutro ostatni dzień przed testami, w piątek nie idę, bo idę na dni otwarte, w poniedziłem rekolekcje, wto, śro, czw - testy, a piątek sie zobaczy ;P Miałam się uczyć na testy, ale w necie nie ma konkretnych rzeczy (podstaw) jakie trzeba umieć i nie wiem z czego mam sie uczyć (tzn. wiem, ze wszystkiego), ale wole wiedzieć najważniejsze rzeczy, anie szukać wszystkie 40 zeszytów z gimnazjum. 
Dzisiaj dodaje fotki jeszcze kilku rzeczy kupionych w W-wie;)






łańcuszek - Cropp
bluzka - H&M
chustka - bazaar ;d


     To tyle na dziś, ja wracam do nauki (w sensie pisania ściąg), jutro albo w piątek się do Was odezwę!;)
Pozdrówy;-) 

3 komentarze:

  1. koszulka z h&m? widziałam takie i nawet chciałam kupić, ale w końcu wybrałam chyba coś innego, nawet już nie pamiętam ;)
    nie stresuj się testami. ja pisałam 2 lata temu, nie uczyłam się prawie wcale, tylko tyle, co na lekcjach powtarzaliśmy - np. na matematyce przez jakiś czas robiliśmy tylko testy gimnazjalne dla powtórzenia :) zresztą one nie są trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisiorek mi się podoba, bo jest zabawny. Apaszka też ładna, ale jak dla mnie zbyt mdła.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te rzeczy ..;)
    Oraz świetny blog.
    +zapraszam do mojego bloga:
    www.Claa-udia.blogspot.com
    ++dodaję do obserwowanych .;)

    OdpowiedzUsuń