23 kwietnia 2011

Świątecznie

     Hej;) Jak u Was przygotowania do Świąt? Bo u mnie już wszystko skończone, oczywiście Gośka musiała wysprzątać cały dom na cacy, bo reszta cała trójka siedziała przy kuchni i coś robiła, czy jadła. Rano oczywiście święciłam paschę. Jeszcze muszę poodkurzać :(( Zawsze sprzątanie na mojej głowie. Mam napiekła ciastek sałatki porobiliśmy że na miesiąc starczy wsystkiego ;P A ja przed chwilą zrobiłam stroiki świąteczkowe ;d








     
     Taka mała prezentacja. :D Już muszę lecieć brać się za odkurzanie, a Wam życzę Wesołych Świąt ! ;** (-;

4 komentarze:

  1. Fajny blog :DD

    Zapraszam do mnie.
    Zapraszam do udziału w ankiecie I pytaniowej znajdującej się po lewej stronie na moim blogu ;)

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w domu też cała masa żarcia. wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładniutki koszyczek, ja miałam podobny:)

    zapraszam na mojego bloga, do komentowania i oglądania:)

    OdpowiedzUsuń